Polpak

piątek, 1 września 2017

Plan recenzji - wrzesień 2017 r.

W sierpniu nie zdążyłem dokończyć recenzji dwóch sprzętów, zacznę więc od nich pierwsze wrześniowe opisy.

1. Z sierpnia na wrzesień przenoszę test wzmacniacza lampowego Audion Serling 20th Anniversary "Hard Wired" na lampach EL34 (zapowiedź TUTAJ). Jak pisałem w sierpniu, "katuję" go już od kilku dobrych tygodni. Piękne, bo bogate i eufoniczne brzmienie. Test ukaże się na początku miesiąca.





2. Zaraz potem planuję zaległą recenzję Auralic Aries Mini (zobacz zapowiedź TUTAJ). Już kilka razy zabierałem się za pisanie tekstu recenzji, mam ją w głowie, ale w sierpniu nie zdążyłem przelać jej na "papier". Aries Mini to kapitalny sprzęt za umiarkowane pieniądze. Jestem nim urzeczony.




3. Na początku września chciałbym opisać nowe polskie kolumny podstawkowe bydgoskiego producenta Wigg Art. Wigg Art dostarczył mi parę swoich nowych kolumn podstawkowych o wdzięcznej nazwie Elodie (zobacz zapowiedź TUTAJ). Przypomnę, że wcześniej testowałem już dwie pary kolumn podłogowych Wigg Art. Były to modele Enzo (czytaj test TUTAJ) oraz Arvil (czytaj test TUTAJ).




4. W kolejce czekają niedrogie słuchawki Encore RockMaster Live (czytaj zapowiedź TUTAJ). Bardzo udane budżetowe słuchaweczki. Nie mam uwag. Super!




5. Potem przyjdzie czas na norweski wzmacniacz zintegrowany Hegel Röst (zobacz TUTAJ). Tu nie potrzeba zbytniej reklamy. EISA Award 2017-2018 - najlepszy produkt w kategorii "wzmacniacz zintegrowany". To mówi samo za siebie.



6. Krakowski dystrybutor i producent  Mediam Sp. z o.o. przygotowuje rychłą wysyłkę nowego wzmacniacza słuchawkowego (i równolegle przedwzmacniacza gramofonowego MM/MC) Divaldi AMP-02 (zobacz TUTAJ). Zapowiada się bardzo ciekawie.




7. Warszawski Polpak na wrzesień anonsuje zmasowany nalot paczek ze sprzętem. Jako pierwsza ma zlądować nowa wersja wzmacniacza Xindax A-06 New Edition (zobacz TUTAJ).




8. Zaraz po Xindax A-06 mają nadejść kolejne nowości z Polpak, a konkretnie z Taga Harmony: Taga Harmony HTA-1200 oraz Taga Harmony TTA-1000. Zaskakującym jest fakt jak ta marka szybko rozwija się...

9. Pan Paul Goodwin z Perkune Audiophile Cables (zobacz TUTAJ) zapowiada wysyłkę dwóch swoich nowych produktów: interkonektów analogowych RCA oraz zworek głośnikowych bi-wire. Te pierwsze, jak sam określa je Paul - "sounds really GREAT!". 

10. Warszawski EIC dostarczył mi nowy w Polsce lampowy przedwzmacniacz gramofonowy Synthesis Roma 79DC (zobacz TUTAJ). Perfekcyjne wykonanie, multum wersji kolorystycznych i ustawień, a dźwięk bajka. Za kilka dni zaanonsuję go osobnym wpisem, bo warto.






11. Z białostockiego Rafko mają przyjechać nietypowe kolumny bipolarne z wbudowanymi subwooferami Definitive Technology BP-9060 (czytaj TUTAJ). To odmienna filozofia hi-fi, ale posiadająca rzeszę światowych wielbicieli. Trzeba to przetestować!




12. Nie zabraknie sprzętu audio-vintage. Tym razem chcę wziąć na warsztat japoński radioodbiornik z 1978 roku - Luxman 5T10. Gra u mnie już od kilku dni.




Zapraszam do wrześniowej lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację