Polpak

wtorek, 1 listopada 2016

Plan recenzji - listopad 2016 r.

Ale ten czas pędzi, listopad to już przedostatni miesiąc roku. Nastał czas zimowy, wieczory wydłużyły się - dzięki temu można więcej czasu poświęcić na odsłuchy muzyki. 



Listopadowe aktywności Stereo i Kolorowo przedstawiają się następująco:

1. Dużą część czasu poświęcę na warszawską wystawę Audio Video Show 2016, która będzie odbywać się w terminie 4 - 6 listopada. Stamtąd chciałbym przywieźć materiał na kilka tekstów. Mam umówionych kilka spotkań i rozmów, parę reportaży, etc. Będę sukcesywnie umieszczał teksty o AVS, a myślę że w tym roku naprawdę będzie o czym pisać! Na pewno dużo miejsca poświecę na Polski Klaster Audio, o czym TUTAJ informowałem już kilka dni temu.




2. Może jeszcze przed Audio Video Show zdążę opisać przedwzmacniacz gramofonowy Haiku-Audio Sol MM (zobacz zapowiedź TUTAJ). Słucham na nim od kilku tygodni i jestem pod dużym wrażeniem zdolności konstruktorskich pana Wiktora Krzaka, czyli szefa Haiku-Audio.




3. Jak już odkopię się z Audio Video Show, powrócę do zwyczajowych recenzji. Niebawem ma do mnie przyjechać nowy włoski przedwzmacniacz gramofonowy Pathos In The Groove (zobacz TUTAJ), który seryjnie zbiera branżowe nagrody i uznanie melomanów.




4. Krakowski Mediam zapowiada rychłą wysyłkę kolumn Living Voice Audiotorium R3 (czytaj TUTAJ). Jestem bardzo ciekawy tych słynnych brytyjskich głośników, tym bardziej że w zeszłym roku miałem przyjemność osobiście poznać konstruktora Living Voice - pana Kevina Scotta podczas prezentacji jego ekstraordynaryjnych kolumn Vox Olympian. 




5. Na pewno nie zapomnę powrócić do słuchawek magnetoplanarnych HiFiMan Edition X (zobacz TUTAJ), których to jeszcze nie zdążyłem porządnie osłuchać.




6. Listopad mam zamiar zamknąć nowym kombajnem audio fi-hi spod ręki japońskiego Pioneera. To Pioneer NC-50DAB (zobacz TUTAJ), który jest równolegle odtwarzaczem sieciowym Pure Audio ze wzmacniaczem klasy D, odtwarzaczem CD oraz w pełni wyposażoną jednostką streamingową. 




I to tyle zapowiedzi. Najpewniej w listopadzie otrzymam jeszcze jakieś sprzęty do testów, ale wolę je zaanonsować, kiedy będę w stu procentach pewien ich rychłej obecności. Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację