Polpak

niedziela, 7 grudnia 2014

Monitory Guru Audio Junior w stałym wyposażeniu redakcji

Pół roku temu przeprowadzałem test szwedzkich kolumn podstawkowych Guru Audio Junior (czytaj TUTAJ) na zamówienie polskiego dystrybutora marki Guru Audio (a także Rega Audio) - firmy This.pl Audio z Warszawy. Ich wyborny dźwięk, pełen harmonii i energii, ale także subtelności oraz piękny dizajn na tyle mnie zahipnotyzowały, iż postanowiłem zamówić jedną parę dla siebie. I to nie w czarnym fortepianowym wykończeniu (taką opisywałem), ale z okleiną z naturalnego drewna orzecha włoskiego. Niestety, okazało się, że światowe zapotrzebowanie na te modele jest tak duże, że musiałem karnie ustawić się w sporej kolejce - Guru Audio przede wszystkim sprzedaje na rynku japońskim oraz europejskim. Warto zauważyć, że sprzedaż większego modelu Guru QM10two w roku 2013 roku przekraczała (tylko w Europie) 16 000 par! Na szczęście, doczekałem się - parę dni temu kurier doręczył mi wreszcie długo wyczekiwane Guru Junior w orzechu. Wcześniej zaś zdążyłem zamówić dla nich specjalne (można napisać - dedykowane, ale ponoć jest to słowo niegramatyczne) podstawy antywibracyjne Rogoz Audio 4QB80 (czytaj TUTAJ).

Dziś ostatecznie ustawiłem kolumny Guru Junior na zamówionych dla nich standach Rogoz Audio 4QB80 i rozpocząłem powolne wygrzewanie monitorów sygnałem pochodzącym ze wzmacniacza lampowego Cayin MT-35 S (czytaj TUTAJ) oraz analogowego radioodbiornika Yamaha T-550 z 1980 roku (czytaj TUTAJ). Oczywiście, tym razem nie planuję osobnego testu Guru Junior, bo przecież już je opisywałem. Pragnę niniejszym tekstem jedynie zwrócić uwagę Czytelnika na te kolumny oraz standy, bo moim zdaniem komplet ten zasługuje na szczególną rekomendację.














Guru Junior - Ideał ze Szwecji (zdjęcie ze strony This.pl Audio)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację