Polpak

wtorek, 1 kwietnia 2014

Plan recenzji - kwiecień 2014 r.

1. Spodziewam się jeszcze w tym tygodniu wizyty gości z warszawskiego salonu Linn Audio. Mam uzgodnione wypożyczenie kultowego gramofonu Linn Sondek LP12 Majik wraz z przedwzmacniaczem gramofonowym szwedzkiej firmy Lejonklou. Będę testować ten sprzęt przez około dwa tygodnie.




2. Potem mam zamiar opublikować recenzję sympatycznych kolumn podłogowych Melodika Back in Black BL40, które awizowałem wcześniej TUTAJ.



3. Najprawdopodobniej w połowie kwietnia będę miał szansę zapoznać się ze wzmacniaczem słuchawkowym iFi iCAN, który zbiera wszelkie możliwe nagrody branżowe audio-stereo.



4. Mam uzgodnione z bydgoskim dystrybutorem Elektropunkt wypożyczenie nowego wzmacniacza lampowego Ming Da MC88-C, który został skonstruowany z okazji 20-lecia firmy Ming Da.



5. Niebawem mam otrzymać do testu najnowszy DAC z transportem cyfrowym CD (bo takie to jest urządzenie - nie CD, a właśnie DAC z funkcją odczytu CD) Rega Satrurn-R.



6. Być może w kwietniu zdążą do mnie dojechać nowe monitory ze Szwecji, czyli Guru Junior, które zapowiadają się bardzo obiecująco.



7. Chciałbym zdążyć w tym miesiącu posłuchać i opisać włoski przetwornik-cyfrowo M2Tech Young DAC, który będzie wypożyczony od dystrybutora GFmod.



8. Mam nadzieję w międzyczasie posłuchać nowy wzmacniacz o nazwie Taga Harmony HTA-700B, który jest przede wszystkim wzmacniaczem słuchawkowym, ale może napędzać także zwykłe kolumny, bo jest wyposażony w terminale głośnikowe (ma moc 2 x 33 Wat). Ponadto ma zainstalowany wewnętrzny DAC, a także moduł łączności bezprzewodowej Bluetooth aptX.



9. Planuję także opisać kilka albumów muzycznych, w tym i winyli. Stereo i Kolorowo nawiązało kontakt z salonem płytowym, specjalistycznym sklepem dla miłośników winyli i techniki analogowej oraz dystrybutorem Vinyl Goldmine z Bielsko-Białej.


Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację