Polpak

piątek, 4 kwietnia 2014

M2Tech Young DAC + M2Tech Palmer Power Station - zapowiedź testu

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, przedstawiam dziś Szanownemu Czytelnikowi M2Tech Young DAC, który otrzymałem do testów od polskiego dystrybutora marki - firmy GFmod Audio z Częstochowy (ale już niebawem z Wrocławia). Razem z przetwornikiem Young DAC dostałem także dedykowany zasilacz akumulatorowy o nazwie M2Tech Palmer Power Station, które razem tworzą piękny zestaw, perfekcyjnie stylistycznie dobrany.

Niedawno testowałem podstawowy w ofercie M2Tech przetwornik c/a - M2Tech HiFace DAC (czytaj TUTAJ), który zaskoczył mnie bardzo dojrzałym dźwiękiem o wysokiej energii i perfekcyjnej przestrzeni. Dlatego poprosiłem dystrybutora GFmod Audio o użyczenie kolejnego DACa z tej włoskiej firmy, ale tym razem z wyższej półki. Sprzęt właśnie dojechał - jak widać na poniższych zdjęciach, design zestawu M2Tech (DAC + zasilacz bateryjny) reprezentuje bardzo zaawansowaną klasę sztuki użytkowej. Fenomenalne wrażenie wywiera nie tylko aluminiowa obudowa z czystego metalu, ale także nietypowy wyświetlacz - pod stalową siateczką wyświetlane są wielkie czerwone litery.

Dziś zaczynam odsłuchy, po których wiele sobie obiecuję, bowiem M2Tech Young DAC zebrał serię branżowych nagród i wyróżnień. Wyniki testu opublikuję w ciągu najbliższych 7 - 10 dni.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację