Polpak

sobota, 1 lutego 2014

Plan recenzji - luty 2014 r.

Luty zapowiada się bardzo bogato pod względem zapowiedzi testowych, nie wiem jednak, czy zdążę wszystko opisać w tym miesiącu, który jest przecież krótszy od innych w roku.

1. Jako pierwszy chciałbym przybliżyć Szanownemu Czytelnikowi ciekawy przetwornik c/a i wzmacniacz słuchawkowy w jednym: DR.DAC3. Jest to sprzęt pochodzący z dalekiej Korei, ale zasługujący na duże uznanie. W mojej ocenie jest to niezwykle atrakcyjna pozycja w swojej cenie - zarówno pod względem dźwięku, jak i rozbudowanych umiejętności.



2. Potem opiszę słuchawki Harman/Kardon CL zaprojektowane przez inżynierów AKG, bowiem ta firma wchodzi w skład Harman Corporation.



3. Następnie spodziewam się przesyłki zestawu z Serbii. Będzie to wzmacniacz zintegrowany Dayens Menuetto wraz z firmowymi monitorami Tizo. Komplet przyjedzie od nowego polskiego ich dystrybutora - dobrze znanej (i lubianej) firmy GFMod Audio Research z Częstochowy.



4. Mam umówione wypożyczenie kolejnego zestawu. Tym razem będzie to brytyjski wzmacniacz zintegrowany Myryad Z240 oraz odtwarzacz płyt CD Myryad Z210. Sprzęt będzie użyczać dystrybutor marki Myryad - firma Rafko.




5. Na początku lutego uzgodniłem również test lampowego wzmacniacza słuchawkowego Ming Da MC66-AE.



5. W międzyczasie planuję opisać odtwarzacz plikowy iBasso DX50 - wcześniej już TUTAJ anonsowany. Odtwarzacz pochodzi z warszawskiej firmy Audiomagic.pl.



6. W lutym mam zamiar dokończyć test kolejnego przetwornika c/a (i wzmacniacza słuchawkowego w jednym) Audinst HUD-mx2, który wypożyczył mi polski dystrybutor marki - firma Sunnyline.pl spod Poznania.



7. I na koniec - odświeżyłem i nawiązałem kontakty z kilkoma ciekawymi osobami, stąd najprawdopodobniej pojawią się testy sprzętu Auralic, Linn oraz Lejonklou lub chociaż ich pierwsze lutowe zapowiedzi.

Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację