Polpak

środa, 1 stycznia 2014

Plan recenzji - styczeń 2014 r.

Dzień dobry,

W związku z tym, iż w styczniu planuję dłuższy wyjazd do dalekich, ciepłych krajów, recenzji będzie mniej niż zazwyczaj. W zasadzie dokończę tylko to, czego nie zdążyłem opisać w grudniu. Poza tym, mam zamiar zabrać ze sobą w podróż trochę sprzętu do testowania, ale będą to głównie słuchawki. Niestety, tam dokąd jadę, dostęp do Internetu jest utrudniony, więc albo uda mi się nadać relację-test lub nie.

Plan na styczeń wygląda zaś następująco.

1. Jako pierwszą opublikuję recenzję włoskiego zestawu wzmacniacz zintegrowany/DAC oraz odtwarzacz płyt kompaktowych Indiana Line Puro 800 i Puro CDP. Test mam już prawie gotowy, a sprzęt gra zaskakująco dobrze. Płynnie i przyjemnie.



2. O ile dystrybutor Moje Audio z Wrocławia zdąży wysłać do mnie na początku stycznia przedwzmacniacz gramofonowy iFi iPhono, to opiszę ten sprzęt gdzieś około 9-10 stycznia.



3. Podobnie rzecz ma się z przedwzmacniaczem, wzmacniaczem słuchawkowym i przetwornikiem c/a z Korei o wdzięcznej nazwie Dr. DAC3. Jeżeli dystrybutor, prześle go na początku stycznia - będzie test.


4. Potem, już na wyjeździe, chcę przetestować kilka par słuchawek - na pewno będą wśród nich Harman/Kardon CL, które mam już u siebie. O innych słuchawkach, które będę testować poinformuję Szanownego Czytelnika na bieżąco w miarę upływu stycznia.


Zapraszam!

PS. Natomiast na luty przygotowuję mnóstwo nowych testów - w tym urządzeń premierowych zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację