Polpak

sobota, 9 marca 2013

Kolumny Indiana Line Nota 550 przybyły na odsłuchy

Z przyjemnością zawiadamiam, że wczoraj dotarły do mnie kolumny Indiana Line Nota 550. Przesyłkę otrzymałem dość niespodziewanie, bo nie uwzględniłem tych kolumn w marcowym planie recenzji, lecz muszę szczerze przyznać, że byłem bardzo ciekawy dźwięku tych kolumn. O których ostatnio zresztą dość głośno w branżowej prasie audio - warto więc, osobiście przekonać się o dźwięku Indiana Line Nota 550.

Kolumny w Polsce kosztują około 1700 zł, ale zapewniam, że wyglądają na znacznie droższe. Nieprawdopodobna rzecz. Jak widać na zdjęciach poniżej, Nota 550 są trochę niższe od Vienna Acoustics Mozart Grand, szerokość mają podobną.

Podłączyłem już Indiana Line Nota 550 kablem głośnikowym Audiomica Laboratory Dolomit Reference (test TU) do wzmacniacza Hegel H100 i rozpoczynam odsłuchy. Ciekawe jak grają te włoskie kolumny? Zapraszam P.T. Czytelników do lektury testu za kilka, góra kilkanaście dni.

Kolumny Indiana Line Nota 550 zostały wypożyczone od polskiego dystrybutora marki, firmy RAFKO.





2 komentarze:

  1. czy bedziesz mial mozliwosc sprawdzenia jak to gra z denon avr-2113?

    jesli nie, to czy moge poprosic o opinie czy takie polaczenie bedzie neutralne czy tez moze za cieple albo za ostre?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, z Denon AVR-2113 nie będę miał sposobności słuchać Nota 550. Poza tym, nie znam tego urządzenia - nie pomogę.

    Pozdrowienia.

    PS. Zapraszam jutro na opis Nota 550. Może on coś wyjaśni, przyblizy.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację