Polpak

czwartek, 30 sierpnia 2012

Wzmacniacz słuchawkowy HiFiMan EF5 - zapowiedź opisu!

Ponieważ słuchawki HiFiMan HE-500, które testuję od tygodnia, bardzo spodobały mi się dźwiękowo, dlatego postanowiłem rozszerzyć sprzęt "redakcyjny" o kolejny wzmacniacz słuchawkowy - dla dobra eksperymentu i szerszej (wiarygodniejszej) próby, oczywiście. Do tej pory odsłuchiwałem słuchawki HE-500 na wzmacniaczu słuchawkowym Musical Fidelity X-Can v.3 wraz z zasilaczem ULPS Tomanek, a także wtykałem je do urządzeń przenośnych typu iPad 3, iPhone 4S oraz iPod 4 G. Te ostatnie połączenia z odtwarzaczami plikowymi wcale, a wcale nie były rozczarowujące - tym bardziej pomimo, że słuchawki HiFiMan są elektromagnetycznymi, ale mają jednak 38 Ohm impedancji.

W związku z powyższym, odebrałem dziś z salonu audio Premium Sound w Gdańsku wzmacniacz słuchawkowy HiFiMan EF5 wraz z dedykowanym zasilaczem zewnętrznym HiFiMan DY-1. Testy zarówno słuchawek, jak i wzmacniacza HifiMan będą kontynuowane...

Jako źródło, będę używać odtwarzacz płyt kompaktowych Musical Fidelity A1 CD-PRO, a jako słuchawki odniesienia (porównawcze) - Sennheiser HD650 z kablem Ear Stream. Okablowanie zaś (interkonekty i kable zasilające) pochodzi z firm Audiomica Laboratory oraz Ear Stream.

Zapraszam do lektury testu w przyszłym tygodniu.

Kilka zdjęć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację