Polpak

wtorek, 7 lutego 2012

Plan recenzji - luty 2012 r.

Dzień dobry.

Mam potwierdzone na luty 2012 r. następujące recenzje:

1. Pragnę sprawdzić we własnym systemie głośniki Pylon Pearl Monitor - polskie monitory, o których ostatnio bardzo głośno w prasie audio.



2. Wzmacniacz zintegrowany Hegel H70 - wielofunkcyjna i omnipotentna integra z Norwegii.



3. Pułapki basowe Vicoacustic Vari Bass



4. Coś z nowej oferty wzmacniaczy lampowych firmy Xindak.



5. Podstawy anytwibracyjne Rogoz-Audio.

Ponadto pragnę zająć się regeneracją gramofonu Unitra-Bernard, wymienić jego oryginalną wkładkę na Audio-Technica. Rezultaty opiszę na blogu - ciekawy jestem bardzo tego eksperymentu.



Niestety, nie będę mógł zrecenzować nowych wzmacniaczy lampowych firmy Yaqin, które to miałem obiecane do testów z Yaqin Polska - wszystkie lampowce "na pniu" sprzedały się. Trzeba czekać na nową dostawę z Chin, która ma dotrzeć do portu w Gdyni gdzieś w marcu. Poczekam z przyjemnością - tym bardziej, że będę mógł przedstawić Szanownym Czytelnikom od razu kilka nowości z Yaqin.

Prawdopodobnie mój plan nieco będzie różnił się od realiów, ale o tym będę na bieżąco informował PT. Czytelników.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie, tym bardziej, że Hegel jest typowany na następcę Radmora A5610 w moim systemie.
    Bernarda kiedyś miałem, fajna maszyna.
    Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację